![]() |
|
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: |
ΒΕΛΤΙΩΣΗ -ΔΙΑΠΛΑΤΥΝΣΗ ΤΗΣ 10ης ΕΠΑΡΧΙΑΚΗΣ ΟΔΟΥ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ -ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ |
|
|
ΚΩΔ ΟΠΣ |
6012151 |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΘΡΑΚΗ 2021-2027 |
ΔΡΑΣΗ |
RSO3.2.α. : ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ |
ΤΑΜΕΙΟ |
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ-ΕΤΠΑ |
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ |
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ |
ΦΟΡΕΑΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ |
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ |
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ |
1.850.000 ΕΥΡΩ |
ΦΑΣΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ |
ΠΡΟΣ ΤΕΛΙΚΗ ΦΑΣΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ |
ΑΝΑΔΟΧΟΣ |
|
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ |
|
ΠΛΗΡΩΜΕΣ |
|
ΣΤΟΧΟΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ |
Το έργο συμβάλλει στην μείωση του κινδύνου ατυχημάτων και στην βελτίωση της οδικής επικοινωνίας σύμφωνα με τους κανόνες της οδικής ασφάλειας. Ο δρόμος θα διαθέτει πλέον καλύτερα γεωμετρικά στοιχεία (οριζοντογραφία, ταχύτητα) σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση. Βελτιώνοντας τις συνθήκες κυκλοφορίας των οχημάτων ενώ ταυτόχρονα μειώνεται ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχημάτων. Ειδικότερα βελτιώνεται η κυκλοφορία των οχημάτων και μηχανημάτων που εξυπηρετούν τον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα (αγροτικές εκτάσεις , εγκαταστάσεις μεταποίησης, τουριστικές υποδομές) συμβάλλοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής. Το έργο θα συμβάλλει στην ενδοπεριφερειακή κινητικότητα και την βελτίωση της προσβασιμότητας σε σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς όπως είναι η Ν. Πέραμος αλλά και οι λοιποί παραθαλάσσιοι προορισμοί του Δ. Παγγαίου. |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ |
Η πράξη αφορά τη βελτίωση – διαπλάτυνση τμήματος της υφιστάμενης 10ης επαρχιακής οδού (ΦΕΚ 47/08.02.1956/τεύχος Α’) σε τμήμα μήκους 1.945μ. Η αρχή του τμήματος Χ.Θ. 0+000 είναι η διασταύρωση της 10ης επαρχιακής οδού με το δημοτικό δρόμο προς Ελευθερές στην έξοδο της Νέας Περάμου προς Ελαιοχώρι και το πέρας Χ.Θ. 1+945 είναι στον υφιστάμενο ανισόπεδο κόμβο της Εθνικής οδού Καβάλας -Θεσσαλονίκη (παραλιακή) . Το συγκεκριμένο τμήμα κατατάσσεται στο πρωτεύον επαρχιακό οδικό δίκτυο (ΦΕΚ 293/17.04.1995/τεύχος Β’). Η υπό βελτίωση οδός αποτελείται από 4 ευθύγραμμα τμήματα που συνδέονται μεταξύ τους με καμπύλες εκ των οποίων οι δύο είναι απότομες. Το πλάτος της οδού κυμαίνεται από 5.5μ-6μ. και παρόλο που οι κλίσεις είναι μικρές δεν υπάρχουν κατάλληλες κοίλες και κυρτές καμπύλες στις αλλαγές των κλίσεων. Η προτεινόμενη χάραξη σε γενικές γραμμές ακολουθεί τον υπάρχοντα άξονα εκτός των τμημάτων που η οδός γειτνιάζει με τη στραγγιστική τάφρο όπου μετατοπίζεται ο άξονας έτσι ώστε η διεύρυνση της οδού να μην θίγει την τάφρο η οποία κρίνεται αναγκαία. Εξομαλύνονται οι απότομες στροφές με επαρκή αύξηση της ακτίνας, συνδετήριες κλωθοειδής καμπύλες και αντίστοιχη διαπλάτυνση. Τέλος, όπου οι στροφές είναι πολύ μικρές χρησιμοποιούνται απλά κυκλικά τόξα με μεγάλες ακτίνες. Με την προτεινόμενη βελτίωση προβλέπεται, κατ’ εφαρμογή της τυπικής διατομής γ2 της εγκυκλίου 41/18.11.2005/ΔΜΕΟ/Α/Ο/2006, συνολικό πλάτος 11,10 μέτρων ήτοι το ασφαλτικό κατάστρωμα με πλάτος 7.50μ. και 1.80μ. έρεισμα εκατέρωθεν. Από τη Χ.Θ. 1+536.17 έως τη Χ.Θ. 1+671.74 αριστερά προβλέπεται επενδεδυμένη τραπεζοειδής τάφρος. Επίσης από τη Χ.Θ. 1+188.26 έως τη Χ.Θ. 1+263.42 και από τη Χ.Θ. 1+671.74 έως τη Χ.Θ. 1+814.74 αριστερά και από τη Χ.Θ. 1+691.74 έως τη Χ.Θ. 1+763.79 δεξιά προβλέπεται τριγωνική τάφρος σύμφωνα με τις διατομές της μελέτης. Στο παρόν έργο περιλαμβάνονται και οι εργασίες της κάθετης σήμανσης. |