![]() |
|
|
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: |
ΚΥΚΛΙΚΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ “ΚΑΡΟΛΙΝΑ” ΕΠΙ ΤΗΣ 10ης ΕΠΑΡΧΙΑΚΗΣ ΟΔΟΥ |
|
|
|
|
ΚΩΔ ΟΠΣ |
6018271 |
|
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΘΡΑΚΗ 2021-2027 |
|
ΔΡΑΣΗ |
RSO3.2.α. : ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ |
|
ΤΑΜΕΙΟ |
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ-ΕΤΠΑ |
|
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ |
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ |
|
ΦΟΡΕΑΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ |
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ |
|
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ |
900.000,00 ΕΥΡΩ |
|
ΦΑΣΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ |
ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ |
|
ΑΝΑΔΟΧΟΣ |
|
|
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ |
|
|
ΠΛΗΡΩΜΕΣ |
|
|
ΣΤΟΧΟΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ |
Ο Κυκλικός κόμβος στην θέση “ΚΑΡΟΛΙΝΑ” χωροθετείται στην Εκτός Σχεδίου Πόλεως περιοχή μεταξύ των ανεπτυγμένων τουριστικά και οικιστικά περιοχών της Νέας Περάμου και της Νέας Ηρακλείτσας. Η κακή γεωμετρία του υφιστάμενου ισόπεδου κόμβου σε συνδυασμό με την μεγάλη κυκλοφορία κατά τους θερινούς μήνες και τα μειωμένα λειτουργικά χαρακτηριστικά, καθιστούν τον κόμβο επικίνδυνο. Η υφιστάμενη Επαρχιακή οδός στο υπόψη τμήμα έχει κατασκευαστεί με παλαιότερες προδιαγραφές και υστερεί σε γεωμετρικά και κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά. Επιπλέον, η αυξημένη ζήτηση για παραθεριστικές κατοικίες στην ευρύτερη περιοχή του έργου σε συνδυασμό με την γειτνίαση με τις έντονα Η υφιστάμενη οδός έχει ενιαίο κατάστρωμα οδού χωρίς στοιχεία ασφαλείας με την 10η Επαρχιακή οδό να έχει ασφαλτοστρωμένο πλάτος 10μ., ο βόρειο δυτικός κλάδος που οδηγεί στην Εγνατία οδό έχει ασφαλτοστρωμένο πλάτος 7,50μ και ο κλάδος προς παραλία έχει ασφαλτοστρωμένο πλάτος 4,50μ. Η γωνία συμβολής των κάθετων κλάδων με την κύρια 10η Επαρχιακή οδό είναι περίπου 40 μοιρών μειώνοντας την ορατότητα, τόσο στους χρήστες του κόμβου όσο και στην διαμήκη κυκλοφορία, που σε συνδυασμό με την μηκοτομική κλίση της οδού προς παραλία, Με την υλοποίηση του έργου |
|
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ |
Το έργο αφορά την κατασκευή ενός ισόπεδου κυκλικού κόμβου στη θέση “ΚΑΡΟΛΙΝΑ” δηλαδή στο τμήμα της 10ης Επαρχιακής οδού που συνδέει την Νέα Πέραμο με την Νέα Ηρακλείτσα στο σημείο όπου διασταυρώνεται με την 12η επαρχιακή οδό που συνδέει τον ¨Άγιο Ανδρέα με το λιμάνι των Ελευθερών. Ο προτεινόμενος κόμβος που θα συνδέει την 10η επαρχιακή οδό με τους κάθετους άξονες προς Εγνατία Οδό και προς το λιμάνι Ελευθερών θα είναι Κόμβος Κυκλικής Κίνησης Κ3 και συγκεκριμένα θα έχει την διάταξη της διπλής σταγόνας όπου πρακτικά δύο Κ3 λειτουργούν ως ένας επιμήκης ενιαίος Κ3 με βασικό πλεονέκτημα την αποτροπής της κατά λάθος εισόδου σε κλάδο αντίθετης ροής, προσφέροντας ταυτόχρονα την δυνατότητα αναστροφής για τις παρόδιες (στη δευτερεύουσα οδό) χρήσεις γης. Εξωτερικά θα κατασκευασθεί πεζοδρόμιο πλάτους 1,50μ., ενώ εσωτερικά διαμορφώνεται υπερβατή ζώνη το μέγιστο πλάτος της οποίας ανέρχεται σε 3,50μ. στην δυσμενέστερη περιοχή ενώ το ελάχιστο σε 1,00μ. .Προκειμένου να μην εμπλέκονται οι τροχιές των φορτηγών με άλλα οχήματα θα διαμορφωθούν διαχωριστικές νησίδες, με διαγράμμιση του οδοστρώματος Σε όλο το έργο το οδόστρωμα θα έχει πάχος 0,40 μ Προκειμένου να γίνεται σωστή απορροή των όμβριων υδάτων, προβλέπεται η τοποθέτηση επαρκούς δικτύου φρεατίων υδροσυλλογής, φρεάτια αποχέτευσης προς φυσικό αποδέκτη και αγωγών ομβρίων υδάτων. Συγκεκριμένα προβλέπονται 8 φρεάτια υδροσυλλογής μονής σχάρας, 4 φρεάτια υδροσυλλογής διπλής σχάρας (στη συμβολή των κλάδων με τον κόμβο) και 5 φρεάτια υδροσυλλογής και αποχέτευσης ομβρίων. Επίσης θα γίνει τοποθέτηση κατάλληλης σήμανσης – κάθετης με την τοποθέτηση των απαραίτητων πινακίδων σήμανσης και οριζόντιας με εργασίες διαγράμμισης, καθώς θα ενισχυθεί ο υφιστάμενος οδοφωτισμός με την τοποθέτηση νέων φωτιστικών σωμάτων |
