Σχέδιο Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας ΠΑΜΘ προς Δημόσια Διαβούλευση.Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Λειτουργίας

ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

 Άρθρο 15
Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Λειτουργίας

  1. Η Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Λειτουργίας είναι αρμόδια ιδίως, για την οικονομική διαχείριση και τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, την ενιαία εφαρμογή κανόνων, προτύπων και διαδικασιών καθώς και την υποστήριξη και διαφύλαξη της ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων της ΠΑΜΘ. Μεριμνά για την απλούστευση και τον ψηφιακό μετασχηματισμό των διοικητικών ροών, την ανάπτυξη ψηφιακών υπηρεσιών και προετοιμάζει και οργανώνει τις εκλογικές διαδικασίες. Βρίσκεται σε διαρκή συνεργασία με τα καθ’ ύλην αρμόδια Υπουργεία και λοιπούς φορείς για την αποτελεσματική αντιμετώπιση ζητημάτων, την τήρηση του θεσμικού πλαισίου και την ενίσχυση της λογοδοσίας
  2. Τα καθήκοντα του Προϊσταμένου Οικονομικών Υπηρεσιών (Π.Ο.Υ.) ασκούνται από τον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Εσωτερικής Λειτουργίας σύμφωνα με τις δημοσιολογιστικές διατάξεις του Ν. 4270/2014 (Α’ 143), όπως ισχύει, καθώς και κάθε άλλης σχετικής διάταξης.
  3. Η Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Λειτουργίας, με έδρα την Κομοτηνή και τοπική αρμοδιότητα σε όλη την ΠΑΜΘ, συγκροτείται από τις εξής οργανικές μονάδες:

α. Την Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πολιτών με έδρα την Κομοτηνή και τοπική αρμοδιότητα σε όλη την ΠΑΜΘ.

β. Την Διεύθυνση Ψηφιακού Μετασχηματισμού με έδρα την Κομοτηνή και τοπική αρμοδιότητα σε όλη την ΠΑΜΘ.

γ. Την Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού με έδρα την Κομοτηνή και τοπική αρμοδιότητα σε όλη την ΠΑΜΘ.

δ. Την Διεύθυνση Οικονομικού ΠΑΜΘ με έδρα την Κομοτηνή και τοπική αρμοδιότητα σε όλη την ΠΑΜΘ.

ε. Την Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, με έδρα την Δράμα και τοπική αρμοδιότητα στην Περιφερειακή Ενότητα Δράμας.

στ. Την Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας, με έδρα την Καβάλα και τοπική αρμοδιότητα στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας και στην Περιφερειακή Ενότητα Θάσου.

ζ. Την Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης, με έδρα την Ξάνθη και τοπική αρμοδιότητα στην Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης.

η. Την Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης με έδρα την Κομοτηνή και τοπική αρμοδιότητα στην Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης.

θ. Την Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών Περιφερειακής Ενότητας Έβρου, με έδρα την Αλεξανδρούπολη και τοπική αρμοδιότητα στην Περιφερειακή Ενότητα ‘Έβρο.

ι. Το Γραφείο Υποστήριξης Γενικής Διεύθυνσης Εσωτερικής Λειτουργίας, με έδρα την Κομοτηνή και τοπική αρμοδιότητα στην ΠΑΜΘ.

Άρθρο 16
Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πολιτών

  1. Η Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πολιτών είναι αρμόδια ιδίως, για τον κεντρικό συντονισμό και την τυποποίηση των διαδικασιών υποδοχής, πρωτοκόλλησης, εσωτερικής διανομής και διακίνησης των εγγράφων της ΠΑΜΘ, ανεξαρτήτως τρόπου και μορφής εισόδου, καθώς και για τη χορήγηση της επισημείωσης της Σύμβασης της Χάγης (Apostille). Ασκεί επιτελικό και υποστηρικτικό ρόλο στην επικοινωνία της ΠΑΜΘ με πολίτες και φορείς, διασφαλίζοντας την άμεση και ισότιμη πρόσβαση στις διοικητικές υπηρεσίες, την έγκαιρη παροχή πληροφόρησης και την αποτελεσματική διεκπεραίωση αιτημάτων.
  2. Τη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πολιτών απαρτίζουν οι εξής οργανικές μονάδες:

α. Τα Τμήματα Εξυπηρέτησης Πολιτών Περιφερειακών Ενοτήτων Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου με έδρα αντίστοιχα την Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη και τοπική αρμοδιότητα στις αντίστοιχες Περιφερειακές Ενότητες.

β. Το  Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολιτών Ορεστιάδας, με έδρα την Ορεστιάδα και τοπική αρμοδιότητα την περιοχή του πρώην Επαρχείου Βορείου Έβρου.

  1. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών κατανέμονται στα υπαγόμενα σε αυτή τμήματα, ως εξής:

α. Τα Τμήματα Εξυπηρέτησης Πολιτών Π.Ε. Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου είναι αρμόδια ιδίως, για την παραλαβή, πρωτοκόλληση, καταχώριση και εσωτερική διανομή των εισερχόμενων, ανεξαρτήτως τρόπου και μορφής εισόδου,  τη διακίνηση της αλληλογραφίας και την παρακολούθηση της πορείας των αιτημάτων, την παροχή πληροφοριών και τη διοικητική καθοδήγηση σε πολίτες, επιχειρήσεις και φορείς για την αξιοποίηση των ψηφιακών υπηρεσιών. Χορηγούν την επισημείωση της Σύμβασης της Χάγης (Apostille) επί δημοσίων εγγράφων αρμοδιότητας της ΠΑΜΘ. Τηρούν και οργανώνουν το φυσικό και ηλεκτρονικό αρχείο σύμφωνα με τις εγκεκριμένες πολιτικές αρχειοθέτησης και προστασίας δεδομένων.

β. Στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολιτών Ορεστιάδας υπάγονται όλες οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης  που σχετίζονται με την περιοχή τοπικής αρμοδιότητας του πρώην Επαρχείου Βορείου Έβρου.

 

Άρθρο 17
Διεύθυνση Ψηφιακού Μετασχηματισμού

  1. Η Διεύθυνση Ψηφιακού Μετασχηματισμού είναι αρμόδια ιδίως, για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την παρακολούθηση της στρατηγικής της ΠΑΜΘ στους τομείς της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, των υποδομών τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) και της διαφάνειας της διοικητικής δράσης. Μεριμνά για την τεχνική λειτουργία και ασφάλεια εφαρμογών, δικτυακών τόπων και συστημάτων, για τη διαλειτουργικότητα με εθνικές υποδομές και για την αποδοτική αξιοποίηση πόρων αναβάθμισης.
  2. Τη Διεύθυνση Ψηφιακού Μετασχηματισμού απαρτίζουν τα εξής τμήματα:

α. Το Τμήμα Σχεδιασμού και Συντονισμού του Ψηφιακού Μετασχηματισμού, με έδρα την Κομοτηνή και τοπική αρμοδιότητα σε όλη την ΠΑΜΘ.

β. Το Τμήμα Ψηφιακών Υπηρεσιών, με έδρα την Κομοτηνή και τοπική αρμοδιότητα σε όλη την ΠΑΜΘ.

γ. Τα Τμήματα Υποστήριξης ΤΠΕ Περιφερειακών Ενοτήτων Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης και Ροδόπης με έδρα αντίστοιχα την Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή και τοπική αρμοδιότητα στις αντίστοιχες Περιφερειακές Ενότητες.

δ. Ειδικότερα στην Π.Ε. Έβρου συστήνεται Τμήμα Υποστήριξης ΤΠΕ ΠΕ Έβρου, με έδρα την Αλεξανδρούπολη και Τμήμα Υποστήριξης ΤΠΕ Ορεστιάδας με τοπική αρμοδιότητα στην περιοχή του πρώην Επαρχείου Βορείου Έβρου.

  1. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Ψηφιακού Μετασχηματισμού κατανέμονται στα τμήματά της ως εξής:

α. Το Τμήμα Σχεδιασμού και Συντονισμού του Ψηφιακού Μετασχηματισμού είναι αρμόδιο ιδίως, για τον στρατηγικό προγραμματισμό των αναγκών της ΠΑΜΘ σε υλικοτεχνική υποδομή, εξοπλισμό και πληροφοριακά συστήματα. Μεριμνά για τη διαχείριση και ενημέρωση των διαδικτυακών τόπων, για την παραγωγή και διάθεση ανοικτών δεδομένων,  για την ορθή χρήση των εθνικών υποδομών ψηφιακής υπογραφής καθώς και για την εφαρμογή της εγκεκριμένης πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και τις Πολιτικές Κυβερνοασφάλειας.

β. Το Τμήμα Ψηφιακών Υπηρεσιών  είναι αρμόδιο ιδίως, για τη λειτουργία του ενιαίου σημείου πρόσβασης σε ψηφιακές υπηρεσίες της ΠΑΜΘ, την τυποποίηση και ταξινόμηση διοικητικών διαδικασιών και προτύπων εγγράφων, την εκπαίδευση/υποστήριξη προσωπικού στη χρήση του Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων και ψηφιακών πλατφορμών και τη διασύνδεση τους με άλλα πληροφοριακά συστήματα.

γ. Τα Τμήματα Υποστήριξης ΤΠΕ  των ΠΕ Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης, Έβρου και Ορεστιάδας είναι αρμόδια ιδίως, για την παραγωγική εγκατάσταση, την παραμετροποίηση και τη συνεχή τεχνική υποστήριξη των συστημάτων πληροφορικής και επικοινωνιών της κάθε ΠΕ. Διαχειρίζεται τη λειτουργία τοπικών και διασυνδεδεμένων δικτύων, τις υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (σταθερή/κινητή τηλεφωνία, πρόσβαση στο διαδίκτυο) και παρέχει υποστήριξη χρηστών (helpdesk). Μεριμνά για την  εφαρμογή των πολιτικών ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων και για την έγκαιρη αντιμετώπιση απειλών που συνδέονται με την κυβερνοασφάλεια.

 

Άρθρο 18
Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού

  1. Η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού είναι αρμόδια ιδίως, για την μισθοδοσία τον προγραμματισμό, τη διαχείριση και την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού,  την εύρυθμη λειτουργία των εσωτερικών διοικητικών διαδικασιών, καθώς και τη λειτουργία των συλλογικών διοικητικών οργάνων που αναφέρονται σε αυτό. Επεξεργάζεται στοιχεία για την εκτίμηση αναγκών σε προσωπικό, παρέχει κατευθύνσεις και οδηγίες προς τις οργανικές μονάδες,
  2. Τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού απαρτίζουν τα εξής τμήματα:

α. Το Τμήμα Προσωπικού ΠΑΜΘ, με έδρα την Κομοτηνή και τοπική αρμοδιότητα σε όλη την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

β. Το Τμήμα Μισθοδοσίας ΠΑΜΘ, με έδρα την Κομοτηνή και τοπική αρμοδιότητα σε όλη την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

    γ. Τα Τμήματα Προσωπικού & Μισθοδοσίας Περιφερειακών Ενοτήτων Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου, με έδρα αντίστοιχα την Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη και τοπική αρμοδιότητα στις αντίστοιχες Περιφερειακές Ενότητες.

  1. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού κατανέμονται στα υπαγόμενα σε αυτή τμήματα ως εξής:

α. Το Τμήμα Προσωπικού ΠΑΜΘ είναι αρμόδιο ιδίως, για τον συντονισμό και την εποπτεία της εφαρμογής των διαδικασιών διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού σε επίπεδο ΠΑΜΘ. Μεριμνά για τον στρατηγικό προγραμματισμό προσλήψεων, την αποτύπωση αναγκών, τη διαμόρφωση περιγραμμάτων θέσεων,  τον συντονισμό των διαδικασιών αξιολόγησης και στοχοθεσίας, καθώς και τις πειθαρχικές και λοιπές υπηρεσιακές μεταβολές του προσωπικού της ΠΑΜΘ. Παράλληλα, παρακολουθεί και διασφαλίζει την ορθή εφαρμογή της νομοθεσίας σε θέματα προσωπικού, παρέχει κατευθύνσεις και υποστήριξη στα Τμήματα Προσωπικού και Μισθοδοσίας των Περιφερειακών Ενοτήτων και μεριμνά για τη λειτουργία των συλλογικών διοικητικών οργάνων που σχετίζονται με το ανθρώπινο δυναμικό (υπηρεσιακά συμβούλια, συμβούλια επιλογής προϊσταμένων, πειθαρχικά συμβούλια, επιτροπές αξιολόγησης κ.λπ.).

 

β. Το Τμήμα Μισθοδοσίας ΠΑΜΘ είναι αρμόδιο ιδίως, για τη διαχείριση της μισθοδοσίας του προσωπικού της ΠΑΜΘ, παρέχοντας τεκμηριωμένες οδηγίες και κατευθύνσεις προς τα Τμήματα Προσωπικού και Μισθοδοσίας των Περιφερειακών Ενοτήτων, ώστε να διασφαλίζεται η ενιαία και ομοιόμορφη εφαρμογή της σχετικής νομοθεσίας σε ζητήματα αποδοχών, ασφαλιστικών εισφορών και φορολογικών υποχρεώσεων. Παράλληλα, είναι αρμόδιο για την εκκαθάριση των πάσης φύσεως αποδοχών του προσωπικού της ΠΑΜΘ, ανεξαρτήτως σχέσης εργασίας και πηγής χρηματοδότησης, καθώς και για την αντιμισθία, τις αποζημιώσεις και τα έξοδα κίνησης των αιρετών οργάνων της ΠΑΜΘ. Εκδίδονται και διαβιβάζονται οι μισθοδοτικές καταστάσεις στην Ενιαία Αρχή Πληρωμών, υποβάλλονται οι προβλεπόμενες Αναλυτικές Περιοδικές Δηλώσεις (ΕΦΚΑ, ΤΕΚΑ, Δημόσιο), τηρείται το μητρώο μισθοδοτούμενων και χορηγούνται οι απαιτούμενες βεβαιώσεις και στοιχεία μισθοδοσίας προς κάθε αρμόδιο φορέα.

γ. Τα Τμήματα Προσωπικού & Μισθοδοσίας της Διεύθυνσης Διοίκησης και Ανθρωπίνου Δυναμικού των Περιφερειακών Ενοτήτων είναι αρμόδια ιδίως για την εφαρμογή όλων των διαδικασιών που αφορούν στη διοίκηση και στη μισθοδοσία του ανθρώπινου δυναμικού της οικείας ΠΕ. Ασκούν αρμοδιότητες σχετικές με την υπηρεσιακή κατάσταση του προσωπικού, ανεξαρτήτως σχέσης εργασίας και πηγής χρηματοδότησης, όπως η έκδοση πράξεων διορισμού, μετάταξης, απόσπασης, προαγωγής, λύσης υπαλληλικής σχέσης και λοιπών μεταβολών, η παρακολούθηση αδειών και λοιπών δικαιωμάτων, η τήρηση των ατομικών μητρώων (έντυπων και ηλεκτρονικών), η έκδοση βεβαιώσεων και κάθε άλλου απαιτούμενου εγγράφου για την υποστήριξη της υπαλληλικής σχέσης. Υποστηρίζουν τη λειτουργία του υπηρεσιακού και πειθαρχικού συμβουλίου. Επιπλέον, είναι αρμόδια για την εκκαθάριση της μισθοδοσίας και κάθε είδους αποδοχών και παροχών του προσωπικού της Περιφερειακής Ενότητας, την υποβολή των στοιχείων στην Ενιαία Αρχή Πληρωμών, τη σύνταξη και υποβολή δηλώσεων ΑΠΔ, την παρακολούθηση φορολογικών και ασφαλιστικών μεταβολών, την αποστολή των ετήσιων φορολογικών βεβαιώσεων, καθώς και την τήρηση των αντίστοιχων μητρώων και αρχείων.

 

Άρθρο 19
Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών ΠΑΜΘ

  1. Η Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών ΠΑΜΘ είναι αρμόδια ιδίως, για τη συγκέντρωση και επεξεργασία των αναγκαίων στοιχείων για την κατάρτιση, τροποποίηση και παρακολούθηση εκτέλεσης του προϋπολογισμού της ΠΑΜΘ, του απολογισμού και κάθε οικονομικής κατάστασης, καθώς και τη διενέργεια των δημοσιονομικών δεσμεύσεων, τον έλεγχο, την εκκαθάριση και την εντολή πληρωμής των δαπανών της έδρας. Η Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών έχει επίσης, ως αρμοδιότητα, την καταγραφή, αξιοποίηση και προστασία της περιουσίας της ΠΑΜΘ, την αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων δημιουργίας και απόκτησης εσόδων, την πληρωμή κάθε είδους δαπάνης και τη λογιστική και ταμειακή διαχείριση, την κατάρτιση και εκτέλεση του προγράμματος προμηθειών και την τήρηση των απαιτούμενων αρχείων, βιβλίων και στοιχείων.
  2. Τη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών ΠΑΜΘ απαρτίζουν τα εξής τμήματα:

α. Το Τμήμα Προϋπολογισμού, με έδρα την Κομοτηνή και τοπική αρμοδιότητα σε όλη την ΠΑΜΘ.

β. Το Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης, με έδρα την Κομοτηνή και τοπική αρμοδιότητα σε όλη την ΠΑΜΘ.

γ. Το Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας της ΠΑΜΘ, με έδρα την Κομοτηνή και τοπική αρμοδιότητα σε ΠΑΜΘ.

δ. Το Τμήμα Προμηθειών, με έδρα την Κομοτηνή και τοπική αρμοδιότητα σε όλη την ΠΑΜΘ.

ε. Το Τμήμα Προσόδων και Περιουσίας, με έδρα την Κομοτηνή και τοπική αρμοδιότητα σε όλη την ΠΑΜΘ.

  1. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών κατανέμονται στα υπαγόμενα σε αυτή τμήματα ως εξής:

α. Το Τμήμα Προϋπολογισμού είναι αρμόδιο ιδίως, για την κατάρτιση, τροποποίηση, παρακολούθηση και αξιολόγηση της εκτέλεσης του προϋπολογισμού της ΠΑΜΘ, συμπεριλαμβανομένου του απολογισμού και των λοιπών οικονομικών καταστάσεων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Συντονίζει τις διαδικασίες που σχετίζονται με το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής, παρακολουθεί τα οικονομικά δεδομένα από όλες τις πηγές χρηματοδότησης, μεριμνά για την τήρηση των οδηγιών του Υπουργείου Οικονομικών και του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους και εποπτεύει το Μητρώο Δεσμεύσεων, τις ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις και τον ταμειακό προγραμματισμό.

β. Το Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης είναι αρμόδιο ιδίως, για τη διενέργεια των δημοσιονομικών δεσμεύσεων, την τήρηση του μητρώου δεσμεύσεων, την εκκαθάριση, τον έλεγχο και την έκδοση εντολών πληρωμής, καθώς και για την καταχώριση και παρακολούθηση των στοιχείων των δικαιούχων δαπανών. Διασφαλίζει την ορθή εκτέλεση του προϋπολογισμού, παρακολουθεί έσοδα και δαπάνες, εφαρμόζει τους αναγκαίους εσωτερικούς ελέγχους και μεριμνά για τη συμφωνία των λογαριασμών της Γενικής Λογιστικής με το Διπλογραφικό Σύστημα. Παρακολουθεί και επεξεργάζεται στατιστικά και λοιπά στοιχεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού και παρέχει οδηγίες για τη λογιστική απεικόνιση στο πληροφοριακό σύστημα. Επιπλέον, μεριμνά για την έκδοση συμψηφιστικών ενταλμάτων, όπου απαιτείται, την κατάρτιση εκθέσεων σε περιπτώσεις διαφωνίας με τον διατάκτη  και την παρακολούθηση δικαστικών αποφάσεων που επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό της ΠΑΜΘ.

γ. Το Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας της ΠΑΜΘ είναι αρμόδιο ιδίως, για τη διενέργεια των πληρωμών και την εξόφληση των χρηματικών ενταλμάτων. Μεριμνά για την τήρηση του φυσικού ταμείου, τη διενέργεια χρηματικών συναλλαγών με τραπεζικά ιδρύματα, καθώς και για την τήρηση των σχετικών παραστατικών και βιβλίων ταμειακής διαχείρισης.

δ. Το Τμήμα Προμηθειών είναι αρμόδιο ιδίως, για την κατάρτιση και παρακολούθηση της εκτέλεσης του προγράμματος προμηθειών της ΠΑΜΘ, καθώς και για τη διενέργεια διαγωνισμών και αναθέσεων προμηθειών, εργασιών και υπηρεσιών που αφορούν τις υπηρεσίες της έδρα. Τηρεί αποθήκη προμηθευομένων ειδών και υλικών, μεριμνά για τις μισθώσεις στέγασης υπηρεσιών και την εκμίσθωση της ακίνητης περιουσίας της ΠΑΜΘ.

ε. Το Τμήμα Προσόδων και Περιουσίας είναι αρμόδιο ιδίως, για τη μελέτη, τον προγραμματισμό και την αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων δημιουργίας και απόκτησης εσόδων της ΠΑΜΘ από φόρους, τέλη, δικαιώματα, εισφορές, έσοδα από ακίνητα, κυκλοφοριακές συνδέσεις και λοιπές πηγές. Μεριμνά για τον έλεγχο, τη βεβαίωση, την είσπραξη, την παρακολούθηση της απόδοσης των εσόδων και την επίλυση φορολογικών διαφορών, καθώς και για τη διαγραφή ή επιστροφή εσόδων. Επιμελείται της προστασίας, καταγραφής και αξιοποίησης της περιουσίας της ΠΑΜΘ, περιλαμβανομένων των νομικών προσώπων στα οποία αυτή συμμετέχει και τηρεί τα προβλεπόμενα αρχεία και βιβλία.

 

Άρθρο 20
Διευθύνσεις Οικονομικών Υπηρεσιών των ΠΕ Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου.

  1. Οι Διευθύνσεις Οικονομικών Υπηρεσιών των ΠΕ Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου είναι αρμόδιες ιδίως, για την οικονομική διαχείριση των αντίστοιχων Περιφερειακών Ενοτήτων. Μεριμνούν για την παρακολούθηση των εσόδων, την εκκαθάριση και πληρωμή κάθε είδους δαπάνης, τη λογιστική και ταμειακή διαχείριση, την εκτέλεση του προγράμματος προμηθειών, εργασιών και υπηρεσιών εντός των ορίων του εγκεκριμένου προϋπολογισμού, καθώς και για την τήρηση των προβλεπόμενων οικονομικών αρχείων, βιβλίων και στοιχείων που σχετίζονται με τις αρμοδιότητές τους.
  2. Τη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών Διευθύνσεις Οικονομικών Υπηρεσιών των ΠΕ Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου απαρτίζουν τα εξής τμήματα:

α. Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας

β. Τμήμα Προμηθειών

γ. Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης

  1. Οι αρμοδιότητες των Διευθύνσεων Οικονομικών Υπηρεσιών των ΠΕ Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου κατανέμονται στα υπαγόμενα σε αυτές τμήματα ως εξής:

α. Το Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας είναι αρμόδιο ιδίως, για τη διενέργεια των πληρωμών και την εξόφληση των χρηματικών ενταλμάτων. Μεριμνά για την τήρηση του φυσικού ταμείου, τη διενέργεια χρηματικών συναλλαγών με τραπεζικά ιδρύματα, καθώς και για την τήρηση των σχετικών παραστατικών και βιβλίων ταμειακής διαχείρισης. Είναι υπεύθυνο για την είσπραξη των εσόδων, την παρακολούθηση της απόδοσής τους και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων δημιουργίας νέων εσόδων. Ελέγχει και επιβεβαιώνει τα έσοδα από κάθε προβλεπόμενη πηγή, μεριμνά για τη διαχείριση, επιστροφή ή διαγραφή αυτών, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, και παρακολουθεί την τακτοποίηση των χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής.

β. Το Τμήμα Προμηθειών είναι αρμόδιο ιδίως, για την κατάρτιση και παρακολούθηση της εκτέλεσης του προγράμματος προμηθειών της Περιφερειακής Ενότητας, καθώς και για τη διενέργεια διαγωνισμών και αναθέσεων προμηθειών, εργασιών και υπηρεσιών που την αφορούν. Τηρεί αποθήκη προμηθευομένων ειδών και υλικών και μεριμνά για τη σύναψη, παρακολούθηση και εκτέλεση συμβάσεων μίσθωσης πάσης φύσεως.

γ. Το Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης είναι αρμόδιο ιδίως, για τη διενέργεια των δημοσιονομικών δεσμεύσεων, την τήρηση του μητρώου δεσμεύσεων και των διατάξεων περί αναλήψεων υποχρεώσεων, καθώς και για τον έλεγχο, την εκκαθάριση και την έκδοση εντολών πληρωμής δαπανών και χρηματικών ενταλμάτων της Περιφερειακής Ενότητας. Μεριμνά για την τήρηση των λογιστικών βιβλίων, τη διασφάλιση της ορθής εκτέλεσης του προϋπολογισμού, την εφαρμογή εσωτερικών ελέγχων και διαδικασιών ασφαλείας για τα έσοδα, τις δαπάνες, τις προμήθειες και τα περιουσιακά στοιχεία, καθώς και για την έκδοση συμψηφιστικών ενταλμάτων, όπου απαιτείται, και την υποστήριξη των διαδικασιών του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων. Επιπλέον, εισηγείται στα αρμόδια όργανα τις απαιτούμενες ενέργειες σε περιπτώσεις υπερήμερων υπολόγων.

 

 

Άρθρο 21
Γραφείο Υποστήριξης Γενικής Διεύθυνσης Εσωτερικής Λειτουργίας

Το Γραφείο Υποστήριξης Γενικής Διεύθυνσης Εσωτερικής Λειτουργίας είναι αρμόδιο για τη διοικητική και τεχνική υποστήριξη του Γενικού Διευθυντή Εσωτερικής Λειτουργίας στην άσκηση των αρμοδιοτήτων και καθηκόντων του.

 

Κατεβάστε το αρχείο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.
You need to agree with the terms to proceed